از سالیان دور ، برای ثبت سفارش و دریافت محصولات مکانی ( عمومی و تخصصی ) سازمان نقشه برداری کشور نیاز به مراجعه حضوری و انجام مراحل انتخاب و ثبت سفارش در واحد فروش محصولات واقع در خیابان معراج تهران بود . واحدی که با راه اندازی سامانه فروش محصولات بصورت غیر حضوری از سال گذشته برچیده شد  از قضا این اتفاق مبارک مقارن با جریان نامبارک شیوع ویروس کرونا در کشور شکل گرفت .

حالا پس از گذشت زمان اندکی از این تحول ، مهندس علی صفایی مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور  از رشد 27 درصدی سفارش درخواست نقشه از سازمان نقشه‌برداری کشور خبر داده است . که امری قابل پیش بینی بود . در نظر داشته باشید که تا قبل ا این فردی مثلا در زاهدان یا ارومیه برای خرید یک عکس هوایی مربوط به 40 سال پیش که قیمتی کمتر از 50 هزار تومان دارد مجبور به مراجعه به تهران و انجام فرایند خرید بود.

گفتنی است خرید محصولات سازمان نقشه برداری با بررسی اطلاعات محصولات موجود بر روی سامانه فروش و سامانه رسا قابل انجام است که البته با توجه به ماهیت تخصصی این محصولات مشکلات زیادی در خصوص نحوه انتخاب صحیح محصول و مطابقت آن با نیاز های مشتری وجود دارد.

 

تیم ژئوماتیکا آماده ارائه مشاوره و اجرای فرایند خرید این محصولات از جمله نقشه ، عکس های هوایی ، نقاط ارتفاعی و مسطحاتی و . . . . به هموطنان گرامی در اسرع وقت میباشد.